KDrama that I've watched during my lazy days




Sejak mengandung ni, saya berhenti operate semua bisnes online saya. Tak larat melayan mabuk, dan kemalasan tahap dewa melanda diri. Jadi dah dekat 4 bulan jugalah rasanya saya berehat yang entah bila nak buat come back. Haha.What did I do in my free time nowadays?

I watch lots of KDrama. Yes. KDrama. Haha. I know I should've read lots of books instead, tapi itulah. Saya harap nanti baby lahir tak jadi kaki KDrama macam bonda dia. Kihkih.

Saje nak list drama yang saya dah habiskan dan recommended untuk korang tengok juga.

1. Kairos (4 bintang)

2. Penthouse (4.5 bintang)

3. Start-Up (3.5 bintang)

4. Awaken (4 bintang)

5. Partners For Justice Season 1 (4.5 bintang)

6. Partners For Justice Season 2 (4.5 bintang)

7. Royal Secret Agent (4.5 bintang)

8. Mr Queen (4 bintang)

9. You're All Surrounded (4 bintang)



Wah, 9 drama at least. Banyaknya masa dah terbuang. Wuwuwuw.

Malas nak ulas satu-satu. Tapi yang saya bagi rating tinggi tu silalah tengok. Tak sabar nak tunggu Penthouse Season 2 mula esok. Hehe.

Da~



You Might Also Like

0 comments