Lubuk Perfume Original Harga Patut: Recommended

Koleksi decant saya setakat ini.

Sejak akhir-akhir ni, saya suka benar dengan perfume dan suka benar nak membeli perfume. Tapi, harga perfume lebih-lebih lagi yang original, bukan murah-murah. Kalau tengok harga retail di kaunter-kaunter shopping mall, memang lalu ambil sample sahajalah. Atau bila special occasion contoh nak buat hantaran atau hadiah hari jadi, baru beli.

Tapi hari ni, ramai dah seller yang jual perfume original secara online dan dengan harga berpatutan. Cuma trusted atau tidak sahaja.

Jadi hasil dari survey dan pengalaman sendiri yang tiba-tiba minat perfume ni, saya nak kongsi tiga tempat yang trusted dengan harga yang mampu milik. Check it out!

1. The Alternative Inventory

Tempat yang saya selalu beli perfume. Seller ni ada 2 jenis perfume, full bottle dan decant perfume. Saya selalu beli decant dari seller ni sebab decant murah sikit dan kuantiti tak banyak. Decant ni seller repack semula perfume original dalam botol-botol kecil dan jual semula. Jadi pelanggan ada pilihan untuk cuba dulu bau yang depa rasa menarik. Kalau best baunya, boleh la beli full bottle. Takdelah membazir kan kalau beli full bottle tapi bau tak kena selera.

twitter: @amlnafrhn

telegram: t.me/thealternativeinventory

shopee: shopee.com.my/arfhn

2. Efa Perfume House

Saya belum pernah beli dari Efa sebab Efa cuma jual full bottle. Tapi banyak sangat review di twitter beliau dari customer beliau yang berpuas hati dari servis dan kualiti perfume yang beliau jual. Beliau siap boleh bagi 100% money back guarantee kalau perfume yang beliau jual tu ciplak tau. Harga beliau pun harga mesra poket semuanya.

twitter: @efaperfume

telegram: t.me/efaperfumehouse

3. Kebi

Kebi pun salah satu trusted seller yang jual decant perfume juga. Aktif di twitter juga dan trusted. Harga memang insyaallah puas hati. Saya tak pernah beli juga dari beliau, tapi kawan baik saya biasa beli. So memang trusted.

shopee: shopee.com.my/kbjual

telegram: t.me/kbjual

twitter: @kebi___

Tiga seller ni yang selalu saya usha kalau nak beli perfume dan nak dapatkan review perfume. So far pilhan saya tidak mengecewakan dan kena dengan hidung saya. Jadi, kepada yang mencari perfume, boleh usha media social seller-seller kat atas ni tadi dan enjoy your purchase!

Till then~


You Might Also Like

4 comments

  1. menarik buat koleksi peribadi kan :)

    ReplyDelete
  2. dulu saya rajin beli perfume spt YSL, Guess dan sebagainya kemudah perfume Dhia tapi sekarang saya guna body mist VS je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tak pernah cuba Victoria Secret sebenarnya. Hehe

      Delete